08-6425990

Vardagar 10-22

Leveransinformation

Hur skickas mitt paket?
När vi mottagit din beställning skickar vi en leveransbekräftelse per mail med spårningsnummer/kolli-id (detta sker på arbetsdagar, har du beställt under en helgdag får du detta mail nästkommande arbetsdag). Genom att klicka på spårningslänken i leveransbekräftelsen blir du dirigerad till kurirens hemsida som visar den senaste informationen om din leverans.

När skickas mitt paket?
Vi jobbar stenhårt för att skicka alla ordrar inom 1 arbetsdag, ofta lyckas vi skicka din order samma dag om vi mottagit din beställning innan kl. 16:30. Därefter tar leveransen vanligtvis 1-2 arbetsdagar.

Jag har inte mottagit alla varor jag beställt?
Vi försöker alltid hitta den bästa leveranslösningen till dig som kund. Vi skickar därför ofta flera produkter i samma paket. Har du beställt resväskor eller accessoarer som går att packa ihop så gör vi det. Titta alltid i den största resväskan så ska du nog se att du finner resten av din order :)

Kan jag ändra min leveransadress?
Om du vill ändra din leveransadress måste du kontakta vår kundservice så snart som möjligt. För att kunna hålla våra blixtsnabba leveranstider packas din order så snabbt som möjligt och därför kan vi inte garantera att vi kan genomföra ändringen men ofta går det att lösa.

Vad har ni för leveranstider och fraktkostnad?
Resväskor.se erbjuder fri frakt på ordrar över 499 kr till ditt närmaste ombud (1-2 dagar) eller 79 kr för hemleverans (2-4 dagar). Handlar du för under 499 kr så kostar frakten 59 kr till ditt närmaste ombud (1-2 dagar) eller 149 kr för hemleverans (2-4 dagar).

Hur gör jag för skicka mitt paket till en annan adress?
Om din beställning t.ex. är en present och ska skickas till en när och kär så kan du i kassan ange ett meddelande, det vi behöver är: Namn på personen som skall hämta paketet, mobiltelefonnummer till personen ovan för avisering och adress dit paketet skall skickas. Så löser vi resten.

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Stäng