08-642 59 90

Alla dagar mellan 09-22

  •  Fri frakt & Fria returer
  •  Snabb Leverans
  •  Prisgaranti
  •  30 dagars öppet köp
  •  Personlig Kundservice

NÄR SKICKAS MIN BESTÄLLNING?
Din beställning skickas alltid inom 24 timmar under arbetsdag och levereras normalt inom 1-2 dagar.

JAG HAR INTE FÅTT NÅGON NYCKEL TILL MITT LÅS?
Vi får ofta frågor kring nycklar till låsen. Dessa nycklar skickas aldrig med och får enbart användas av tullverk för att kunna öppna väskor utan att skada dem. För att låsa våra väskor använder man enbart kodlåset. 

VAR BEFINNER SIG MIN ORDER?
Vi skickar alltid ett mail till den mailadress du uppgav vid köpet där information kring din order finns. Utöver det skickar Postnord alltid ditt kolli-id till den mailadress du angav vid köpet. När din beställning finns att hämta på ditt närmsta ombud får du ett sms med ett avinummer som du anger när du hämtar ut din beställning. Om du vill veta var din beställning befinner sig just nu kan du använda kolli-id för att spåra din försändelse här.

HUR GÖR JAG EN RETUR?
Förutsatt att dina varor är oöppnade samt oanvända har du rätt att åberopa ångerrätten i 30 dagar från att du mottagit varan. Om du vill göra en retur skicka ett mail till info@resvaskor.se och uppge ditt namn och order ID. Därefter kommer vi maila dig en retursedel som du skriver ut, klistrar fast på ditt paket och lämnar till närmaste Postnord ombud. När vi mottagit och godkänt returen sker återbetalningen i enlighet med det betalsätt du valt. Vid returer inom ångerrätten står Nordic Nomads AB för kostnaden, i de fall där vi inte kan godkänna returen skickas varan åter till kunden till självkostnadspris.

MIN RABATTKOD FUNGERAR INTE?
Rabattkoder fungerar enbart på produkter till ordinarie pris. Således gäller inga rabatter för redan nedsatta produkter. Om din rabattkod inte fungerar trots att du handlar till ordinarie pris ber vi dig kontakta oss på 08-642 59 90 eller info@resvaskor.se.

VARFÖR HAR JAG INTE FÅTT EN FYSISK FAKTURA?
Fakturan skickas till den mailadress du angav vid beställningstillfället. Har du inte mottagit detta mail är du alltid välkommen att kontakta oss på 08-642 59 90 eller info@resvaskor.se. Du kan även kontakta vår betalpartner Klarna på 08-120 120 10 eller info@klarna.com

VAD HÄNDER VID EVENTUELL TVIST?
Vid en eventuell tvist följer vi Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer.

VILKA BETALSÄTT ERBJUDER NI?
Vår betalpartner Klarna erbjuder faktura, delbetalning, konto samt kort och direktbetalning.

VARFÖR NEKAS MITT KÖP?
Beslutet kring nekat köp fattas av vår betalpartner Klarna. Denna information har Nordic Nomads AB av sekretesskäl inte tillgång till. Vänligen kontakta Klarna direkt på 08-120 120 10 eller info@klarna.com.

ÄR ERA VAROR SAMMA SOM I DEN TRADITIONELLA HANDELN?
Ja, när du handlar hos oss på Resväskor.se är det garanterat orginalprodukter.

HUR FUNGERAR PRISGARANTIN?
Om du hittar din vara billigare hos en annan svensk butik så matchar vi priset och återbetalar dig mellanskillnaden. Maila info@resvaskor.se länken till e-handeln och/eller organisationsnummer och telefonnummer till den fysiska butiken så återbetalar vi mellanskillnaden manuellt.

SPELAR DET NÅGON ROLL VILKET BETALSÄTT JAG ANVÄNDER VID UTNYTTJANDE AV PRISGARANTIN?
Vi kan återbetala oavsett vilket betalsätt du har använt dig av. Har du betalat med kort kan det ta upp till 24h innan du har pengarna på ditt konto.

HUR REKLAMERAR JAG EN VARA?
Maila alltid oss på info@resvaskor.se och beskriv felet så noggrant du kan genom bilder och text samt glöm inte att ange ditt ordernummer. Vi återkommer därefter snarast med fortsatta instruktioner. Reklamationer har alltid högsta prioritet hos Resväskor.se. 

 

 

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla
  •  Fri frakt & retur
  •  Snabb Leverans
  •  Prisgaranti