• Gratis frakt och returer
  • Alltid Blixtsnabba Leveranser
  • Köp nu betala sen

08-642 59 90

Vardagar 10-22

Vanliga frågor (FAQ)

Hur öppnar jag min väska? Finns det någon nyckel?
Det medföljer ingen nyckel för att öppna väskan. När du får väskan är koden alltid 000 och på de flesta drar du knappen med nyckelhålet mot siffrorna då öppnas väskan. Nyckel för att öppna väskan får enbart användas av tullen, för att kunna öppna väskan utan att skada den.

Hur ställer jag in min personliga kod?
När du öppnat din väska med koden 000 hittar du instruktioner om hur du ställer in din personliga kod. Viktigt att du kommer ihåg den kod du valt eftersom låset endast kan öppnas med den valda koden.

När skickas min beställning?
Din beställning skickas alltid inom 24 timmar under arbetsdag men ofta samma dag om du beställer innan 16:30 och levereras normalt inom 1-2 dagar.

Hur reklamerar jag en vara?
Maila alltid oss på info@resvaskor.se och beskriv felet så noggrant du kan genom bilder och text samt glöm inte att ange ditt ordernummer. Vi återkommer därefter snarast med fortsatta instruktioner. Reklamationer har alltid högsta prioritet hos Resväskor.se. Om väskan har gått sönder när den varit incheckad så skall du reklamera hos flygbolaget.

Var befinner sig min order?
Vi skickar alltid ett mail till den mailadress du uppgav vid köpet där information kring din order finns. Utöver det skickar vi alltid kurirens kolli-id till den mailadress du angav vid köpet. När din beställning finns att hämta på ditt närmsta ombud får du ett sms med ett unikt nummer som du anger när du hämtar ut din beställning.

Hur gör jag en retur?
Är din vara oanvända har du självklart rätt att ångra ditt köp i 60 dagar från att du mottagit varan. Maila info@resvaskor.se och uppge ditt namn och order ID. Vi svara snabbt med en retursedel som du skriver ut, fäster på ditt paket och lämnar hos närmaste Postnord ombud. När vi mottagit och godkänt returen sker snabbt återbetalningen på samma sätt som du valt att betala. Vid returer inom ångerrätten står Nordic Nomads AB för kostnaden.

Varför har jag inte fått en fysisk faktura?
Fakturan skickas till den mailadress du angav vid beställningstillfället. Du kan också gå till klarna.se och logga in med mobilt bankID så ser du fakturan direkt. Du kan även kontakta Klarna på 08-120 120 10 eller maila info@klarna.com

Vilka betalsätt erbjuder ni?
Vi erbjuder faktura, delbetalning, konto samt kort och direktbetalning.

Är era varor samma som i den traditionella handeln?
Ja, när du handlar hos oss på Resväskor.se är det garanterat originalprodukter.

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Fortsätt handlaTill kassan
Stäng