08-642 59 90
Ring oss alla dagar 09-22

  •  Fri frakt & Fria returer
  •  Snabb Leverans
  •  Prisgaranti
  •  30 dagars öppet köp
  •  Personlig Kundservice

Var befinner sig min order?

Vi skickar alltid ett email till den address du uppgav vid köpet där information kring din order finns. Utöver det skickar våra distributionspartner alltid information via sms och/eller email till de nummer och addresser du angav vid köpet när ordern är på väg. Använd ditt kolli-id för att spåra din order här.

Min rabattkod fungerar inte? 

Rabattkoder fungerar enbart på produkter som köps till ordinarie pris. Således gäller inga rabatter för redan nedsatta produkter.

Hur gör jag en retur? 

Förutsatt att dina varor är oöppnade samt oanvända har du rätt att åberopa ångerrätten i 30 dagar från att du mottagit varan. Skicka ett email till info@resvaskor.se och uppge ditt namn och order ID. Därefter kommer vi maila dig en fraksedel som du skriver ut, klistrar fast på ditt paket och lämnar till närmsta postnord ombud. När vi mottagit varan sker återbetalningen i enlighet med det betalsätt du valt.

Vid returer inom ångerrätten står Nordic Nomads AB för kostanden, i de fall där vi inte kan godkänna returen skickas varan åter till kunden till självkostnadspris. 

Varför har jag inte fått en fysisk faktura?

Fakturan skickas till den e-postaddress du angav vid beställlningstillfället. Har du inte fått fakturan kan du kontakta vår betalpartner Klarna på 08-120 120 10 eller info@klarna.com

Vad händer vid eventuell tvist?

Vid en eventuell tvist följer vi Allmäna Reklamationsnämndens rekommendationer. 

Vilka betalsätt erbjuder ni?

Vår betalpartner Klarna erbjuder faktura, konto; kort och direktbetalning. 

Varför nekas mitt köp?

Beslutet kring nekat köp fattas av vår betalpartner Klarna. Denna information har Nordic Nomads AB av sekretesskäl inte tillgång till. Vänligen kontakta dem direkt 08-120 120 10 eller info@klarna.com.

När skickas min beställning?

Beställning som inkommit arbetsdag före kl 10.00 skickas samma dag. 

Är era varor de samma som i den traditionella handeln?

Ja, när du handlar genom resväskor.se är det garanterat orginalprodukter. 

Hur fungerar prisgarantin?

Om du hittar din vara billigare hos en annan svensk butik så matchar vi priset och återbetalar mellanskillnaden.

Hur åberopar jag prisgarantin?

Efter att du fullföljt din beställning ber vi dig maila oss, info@resvaskor.se, länken till e-handeln och/eller organisationsnummer och telefonnummer till den fysiska butiken så återbetalar vi mellanskillnaden manuellt. 

Spelar det någon roll vilket betalsätt jag använder vid utnyttjande av prisgarantin?

Vi kan återbetala oavsett vilket betalsätt du har använt dig av. Har du betalt med kort kan det ta upp till 24h innan återbetalningen syns på ditt konto. 

Hur reklamerar jag en vara?

Maila alltid oss på info@resvaskor.se och beskriv felet så noggrant du kan genom bilder och text samt glöm inte att ange ditt ordernummer. Vi återkommer därefter snarast med fortsatta instruktioner. 

 

 

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Gå till kassanFortsätt handla