08-6425990

Vardagar 10-15

Vanliga frågor (FAQ)

Hur öppnar jag min väska? Finns det någon nyckel?
Det medföljer ingen nyckel för att öppna väskan. När du får väskan är koden alltid 000. På de flesta drar du knappen med nyckelhålet mot siffrorna och då öppnas väskan. Nyckel för att öppna väskan får enbart användas utav tullen för att kunna öppna väskan utan att skada den om det behövs. 

Hur ställer jag in min personliga kod?
När du öppnat din väska med koden 000 hittar du instruktioner om hur du ställer in din personliga kod. Viktigt att du kommer ihåg den kod du valt eftersom låset endast kan öppnas med den valda koden.

När skickas min beställning?
Din beställning skickas alltid inom 24 timmar under arbetsdag men ofta samma dag om du beställer innan 14:30 och levereras normalt inom 1-2 dagar.

Hur reklamerar jag en vara?
Maila alltid oss på info@resvaskor.se och beskriv felet så noggrant du kan genom bilder och text samt glöm inte att ange ditt ordernummer. Vi återkommer därefter snarast med fortsatta instruktioner. Reklamationer har alltid högsta prioritet hos Resväskor.se. Om väskan har gått sönder när den varit incheckad så skall du reklamera hos flygbolaget.

Var befinner sig min order?
Vi skickar alltid ett mail till den mailadress du uppgav vid köpet där information kring din order finns. Utöver det skickar vi alltid kurirens kolli-id till den mailadress du angav vid köpet. När din beställning finns att hämta på ditt närmsta ombud får du ett sms med ett unikt nummer som du anger när du hämtar ut din beställning.

Hur gör jag en retur?
För att göra en retur använd retursedeln som ligger i plastfickan på utsidan av kartongen eller inuti kartongen. Varje retursedel är unik så vi ser vem och vad som returnerats. Så snart vi mottagit er retur så gör vi en återbetalning. Om du inte hittar retursedeln mailar du oss på info@resvaskor.se. Vi svarar då inom kort med en QR-kod via email som ni visar upp hos ert närmsta Postnord ombud.

Öppet köp gäller på alla beställningar i 60 dagar. Vid öppet köp ska varan vara helt oanvänd. Returfrakten är alltid gratis.

Varför har jag inte fått en fysisk faktura?
Fakturan skickas till den mailadress du angav vid beställningstillfället. Du kan också gå till klarna.se och logga in med mobilt bankID där du ser fakturan direkt. Du kan även kontakta Klarna på 08-120 120 10 eller https://www.klarna.com/se/kundservice/

Vilka betalsätt erbjuder ni?
Vi erbjuder faktura, delbetalning, konto, kort och direktbetalning.

Är era varor samma som i den traditionella handeln?
Ja, när du handlar hos oss på Resväskor.se är det garanterat originalprodukter.

Produkten har blivit tillagd i varukorgen

Stäng